facebook
Event Service Group na Facebooku
newsletter_box

Bądź na bieżąco z ofertą naszej firmy.

Zapisz się na newsletter »


Zapraszamy na platformę z materiałami reklamowymi »


Zapraszamy na platformę z systemami wystawienniczymi »

Informujemy, iż ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do celów statystycznych i analizy ruchu. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o ciastkach »

OK
Strona zawiera elementy flashowe. Aby pobrać Adobe Flash Player kliknij tutaj.

Coaching jest formą pracy nad rozwojem indywidualnym lub zespołu poprzez wprowadzanie świadomych zmian ukierunkowanych na osiąganie konkretnych celów. Proces ten polega na wydobyciu tych umiejętności, zasobów i pokładów kreatywności, które klient już posiada. Coach wskazuje możliwe drogi działania, pomaga pracownikom rozwijać ich potencjał, pokonywać przeszkody i bariery wzrostu, a także wpływa na poprawę stosunków interpersonalnych w firmie. Zwiększa poziom samoświadomości, pokazuje mechanizmy i narzędzia, które stają się wsparciem w obecnie trudnej sytuacji jak i w przyszłości.

Coaching jest metodą kreowania ścieżki zawodowej i prywatnej dlatego warto powierzyć ją wykwalifikowanej kadrze instruktorskiej o sprawdzonych umiejętnościach i pewnym doświadczeniu.

Sposoby działania, zachodzące procesy, jak i założenia, które klient chce osiągnąć są bardzo indywidualną sprawą i wymagają specjalnego podejścia. Czasem wystarczy mała iskra a innym razem potrzebne jest rozpalenie wielkiego ogniska, które pobudzi do konkretnego przedsięwzięcia.

Wsparcie coacha okazuje się szczególnie przydatne gdy:

  1. Spośród wielu kandydatów należy wyłonić lidera, przywódcę, właściwą osobę na określone stanowisko;
  2. Pracownik ma przedstawić koncepcje wdrożenia planu aktywności i pobudzić do działania całą załogę firmy, a jest osobą, którą paraliżuje stres podczas publicznych wystąpień;
  3. Manager, który kiedyś otrzymał tytuł pracownika roku i wypełniał plan roczny ponad założenia, obecnie wypalił się, stracił na efektywności i przestał przynosić zyski;
  4. Pojawia się konflikt i członkowie działu przestają być zorientowani na cel i „grę do jednej bramki”, a także w wielu innych sytuacjach.

Nieodkryty potencjał drzemie głęboko we wnętrzu, wystarczy wiedzieć jak go obudzić,  rozwijać i efektywnie wykorzystywać.

Daj sobie szansę na zmiany na lepsze.